Sähköinen taloushallinto
Sähköinen taloushallinto on nykyajan taloushallinnon tapa toimia - sähköinen taloushallinto muuttaa taloushallinnolle tyypilliset tehtävät kuten kirjanpidon, laskutuksen, ostolaskujen käsittelyn, palkanlaskennan, veroilmoitusten teon ja tilipäätöksen laadinnan automatisoiduksi ja sähköiseksi.
Digiaikaan siirtymisen suurimmat hyödyt:
- Taloushallinnon asiakirjat yhdessä paikassa
- Taloudenhoito ajasta ja paikasta riippumatonta
- Ohjelmisto yrityksen ja tilitoimiston yhteiskäytössä
- Säästöt työajassa
- Reaaliaikainen raportointi ja talouden seuranta
Käytössämme oleva Procountor sähköisen taloushallinnon ohjelmisto sisältää kaikki laskutuksessa ja myyntitapahtumien käsittelyssä tarvittavat työkalut.
- Myyntilaskutus
- Ostolaskujen käsittely
- Matka- ja kululaskujen käsittely
- Palkanlaskenta
- Kirjanpito ja viranomaisilmoittaminen
- Raportointi